Porządny kaloryfer w pięciu krokach

Billboardy, magazyny, reklamy, filmy serwują nam na co dzień sylwetki osób z wyrzeźbionymi mięśniami brzucha. Potoczny kaloryfer budzi zachwyt u wielu z nas i wzbudza ogromną zazdrość a przy tym wydaje się być nieosiągalny.

Ale czy naprawdę musi być dla nas nieosiągalny? Oto pięć kroków, które pomogą osiągnąć wymarzony, wyrzeźbiony i silny brzuch.

 

Ćwicz regularnie i z rozwagą

 

Nie wierz w reklamy środków farmaceutycznych czy małych, przenośnych urządzeń pomagających elektrostymulacjami wzmocnić mięśnie brzucha. Zaplanuj plan treningowy i małymi krokami zmierzaj do zamierzonego efektu. Wyważone, zróżnicowane ćwiczenia są najlepsze, aby spalić nadmiar tkanki tłuszczowej i wzmocnić mięśnie w okolicach brzucha. Pamiętaj także, że mięśnie wymagają regeneracji. Nie eksploatuj ich do granic możliwości.

 

Pamiętaj o cardio

 

Trening cardio to znakomity sposób na pozbycie się tkanki tłuszczowej, który może być stosowany bez obaw przez wszystkich - niezależnie od wieku, płci, posiadanych umiejętności sportowych czy ilości wolnego czasu. Jego stosowanie w znaczący sposób wpływa na poprawę przemiany materii, dotlenienie organizmu


a także zwiększenie wydajności pracy serca i płuc. I wystarczy tylko 30 minut dziennie - w tym czasie organizm spala węglowodany i przygotowuje się do właściwej pracy - spalania tłuszczów.

 

Sprawdź co jesz

 

Wyrzuć nie zdrowe produkty z Twojej diety. Jedz owoce, warzywa, produkty naturalne. Zmniejsz zużycie soli, która jest szkodliwa dla serca i powoduje retencję wody. Dobre wieści? Mięso jest twoim przyjacielem. Jedz drób!

 

Korzystaj ze słońca

 

Czasem godzina na słońcu przyniesie lepsze efekty niż godzina gry w piłkę. Absorpcja witaminy D ma korzystny wpływ na układy nerwowy i mięśniowy. Regeneruje neurony, zwiększa masę mięśniową i siłę mięśni.

 

Pij dużo…

 

….ale zapomnij o alkoholu. Jeśli już musisz to wypij lekkie piwo lub cydr. I nie zapominaj o wodzie mineralnej. Pij około 1,5 – 2 litrów dziennie.

 

 

 

Wróć