Bądź najlepszy: Szóstka Weidera

Szóstka Weidera zwana też Aerobiczną Szóstką Weidera to jedna z najpopularniejszych metod na pozbycie się zbędnego tłuszczu w okolicach pasa, wzmocnienie mięśni brzucha i zbudowanie kaloryfera, o którym marzą wszyscy.

Bądź najlepszy: Szóstka Weidera

Zerknijcie jakich zasad należy przestrzegać i na co zwrócić uwagę, aby czterdzieści dwa dni rzeczywiście przyniosły oczekiwane rezultaty.

 

Ćwicz regularnie

 

Podstawą efektywności dowolnego treningu jest konsekwencja w działaniu i regularne ćwiczenia. Realizując Szóstkę należy postępować zgodnie z harmonogramem na dany dzień i nie ma mowy o żadnym lenistwie czy kilkudniowych przerwach. Nie ma też miejsca na usparwiedliwianie lenistwa stresem, ciężkim dniem czy kacem po weekendowej imprezie. Jeśli przerwiemy ćwiczenia musimy wszystko zaczynać od nowa.

 

Ćwicz starannie

 

Podczas wykonywania ćwiczeń Szóstki Weidera należy pamiętać, że zaletą i podstawą porządnego wyniku nie są same ćwiczenia ale złote zasady, według których powinny być one wykonywane:

  • Ćwiczenia brzucha powinny obejmować wszystkie partie mięśni: mięśnie proste, poprzeczne i skośne.
  • Ćwiczenia należy wykonywać wolno kontrolując wszystkie fazy ruchu.
  • Podczas ćwiczeń nie wolno doprowadzić do pełnego rozluźnienia mięśni.
  • Szczytowe napięcie mięśni powinno zostać dodatkowo zaakcentowane chwilowym zatrzymaniem ruchu i pełną koncentracją na napięciu.

 

Tak więc nie liczy się ilość ale jakość ćwiczeń, które wykonujemy.

 

Pamiętaj o rozgrzewce

 

Mięśnie bez odpowiedniego przygotowania nie są rozgrzane i żadne, nawet najbardziej skomplikowane ćwiczenia nie przyniosą rezultatów. Dlatego


też przed kolejną porcją ćwiczeń 6 Weidera należy się rozgrzać. Zaleca się 20 minutową rozgrzewkę aerobową. Trucht, przejażdżka na rowerze stacjonarnym lub dynamiczny spacer z psem pozwolą osiągnać lepsze wyniki.

 

Zastosouj zbalansowaną dietę

 

Odpowiednia dieta to podstawa by uzyskać oczekiwane wyniki. Podczas wykonywania ćwiczeń Szóstki Weidera nie jest wymagana żadna restrykcyjna dieta – przede wszystkim należy odżywiać się zdrowo i z zachowaniem wszelkich zasad racjonalnego żywienia. Tak więc jemy pięć razy dziennie co 3 godziny, nie dojadamy między posiłkami, porzucamy posiłki po 19 tak samo jak czipsy i batoniki. Szkoda marnować efekty ciężkiej pracy i poty, które wylewamy w trakcie ćwiczeń.

 

Nie spoczywaj na laurach

 

Po zakończeniu pełnego cyklu Szóstki Weidera nie spoczywaj na laurach. Jesteś bohaterem i pochwal się tym! Wyślij do nas zdjęcie swojego brzucha (email: redakcja@6weidera.pl) i napisz kilka zdań tak aby zachęcić innych do ćwiczeń. Ale to nie koniec! Utrzymaj swój brzuch w dobrej kondycji i nie zmarnuj tego co już zrobiłeś. Zrób sobie kilka dni przerwy, by mięśnie nadmiernie nie przyzwyczaiły się do wysiłku i zacznij ćwiczyć kolejną serię. 

 

 

Wróć