Trening Spartakusa [wideo]

Andy Whitfield przygotowując się do serialu Spartacus musiał znacząco powiększyć masę mięśniową. Nie byłoby to możliwe bez specjalnego treningu opracowanego przez Rachel Cosgrove z Results Fitness według zasad tzw. obwodu metabolicznego.

Trening Spratacusa to zestaw dziesięciu ćwiczeń, które wykonujemy jedno po drugim przez minutę zachowując 15 sekund na odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami. Trening poprawia ogólną sprawność, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz polepsza wydolność.


Na zestaw ćwiczeń składają się:

  • przysiady z ciężarkiem
  • wspinaczka w poziomie
  • podnoszenie ciężarka z przysiadu
  • T-pompki
  • wyskoki z przeskokiem
  • podnoszenie hantli w opadzie
  • wykrok na bok z hantlami
  • pompki z podciąganiem hantli do klatki
  • wykroki ze skrętem tułowia
  • wyciskanie hantli stojąc

 

Po zakończeniu zestawu należy odpocząć 2 minuty i wykonać ponownie drugą serię.W


drugim tygodniu należy zwiększyć ilość wykonywanych serii do trzech.

 

Trening należy przeprowadzić trzy razy w tygodniu, pamiętając o dniu przerwy na regenerację po każdym treningu.Przedc rozpoczęciem serii należy się rozgrzać a po zakończeniu rozciągnąć mięśnie.

 

Popatrzcie na krótki film, w którym zaprezentowano wszystkie ćwiczenia objęte treningiem.

 

 

 

 

Wróć